فرزندان ابرار ورزشی ابرار ورزشی – 3 اردیبهشت

فرزندان: ابرار ورزشی ابرار ورزشی – 3 اردیبهشت روزنامه های ورزشی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز سیاسی میزان تخلفات ۶۳ درصد نسبت به قبل کم کردن پیدا کرده ، برگ تعرفه های رای از جنس کاغذ تراول است

وزیر کشور گفت: برگ تعرفه در بانک مرکزی و بانک ملی چاپ شده است و از جنس کاغذهایی است که در چاپ تراول از آن استفاده می شود.

میزان تخلفات ۶۳ درصد نسبت به قبل کم کردن پیدا کرده ، برگ تعرفه های رای از جنس کاغذ تراول است

به گزارش خبرنگارگروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان،عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با حضور در گفتگوی خاص خبری 26 اردیبهشت به تشریح روند اجرایی انتخابات پیش رو پرداخت.
وی در ابتدا در خصوص میزان همکاری در انتخابات پیش رو اظهار داشت: براساس نظرسنجی های معتبر صورت گرفته تا روز گذشته حدود ۷۱ ، ۷۲ درصد میزان همکاری را آینده نگری می کنیم که این رقم ظرف یکی ، دو روز آینده زیاد کردن پیدا خواهد کرد.

عبارات مهم : انتظامی

وزیر کشور با بیان اینکه یک میلیون و پانصد هزار نفر عاملین اجرایی و نظارتی انتخابات پیش رو خواهند بود و این تعداد غیر از عوامل انتظامی و امنیتی هستند گفت: ۶۴ هزار شعبه انتخابات در سراسر کشور داریم و باتوجه به تعداد شرکت کنندگان دویست میلیون برگ تعرفه چاپ شده است است.
وزیر کشور یادآور شد: از یکسال قبل انتخابات ریاست جمهوری را با تعیین بازرسین و آموزش به آن ها در وزارت کشور کلید زدیم.
وی با بیان اینکه حدود هفتاد هزار بازرس در انتخابات پیش رو خواهیم داشت گفت: بیش از صد هزار نفر نمایندگان فرمانداران را در حوزه ها داریم که به همین نسبت نیز ناظرین شورای نگهبان را خواهیم داشت.
رحمانی فضلی با بیان اینکه در هر حوزه هفده نفر انتخابات را انجام می دهند که همگی آموزش های مورد نیاز را و مربوط به خودشان را دیده اند اعلام کرد: انتخابات شوراها در ۱۴۱ شهر به صورت کاملا الکترونیکی انجام می شود و در انتخابات ریاست جمهوری نیز به جز اخذ و شمارش آرا ، تمام مراحل الکترونیکی است.
وزیر کشور افزود: در این دوره از انتخابات با هماهنگی شورای نگهبان توانستیم تشخیص هویت را هم الکترونیکی کنیم که این امر در جهت صحت برگزاری انتخابات و تشخیص هویت افراد کمک شایانی به ما خواهد کرد.
وزیر کشور در بخش دیگری از اظهاراتش بیان داشت: دستگاه های زیادی امر انتخابات را پیگیری می کنند ولی وزارت کشور مشخصا متولی و مسئول صحت اجرای انتخابات است.
وی در خصوص ترکیب هیات های نظارت در هر شعبه اخذ رای نیز اظهار داشت: اعضای هیات نظارت در انتخابات ریاست جمهوری را شورای نگهبان می کند ولی تعیین اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراها برعهده مجلس است.
وزیر افزود: داخل هر شعبه یک بازرس ، یک ناظر ، دو نماینده فرماندار و یک نفر نماینده هر نامزد و همچنین تعدادی از نمایندگان شورای نگهبان و مجلس حضور خواهند داشت که مجموعا بین هفده تا نوزده نفر در هر شعبه روند نظارت بر اجرای انتخابات را برعهده دارند.
رحمانی فضلی با تاکید براینکه مسئولیت انتظامات با نیروی انتظامی است گفت: نیروی انتظامی جهت اینکه وظیفه اش را درست انجام دهد به تعدادی نیرو نیاز دارد که براساس برآورد وزارت کشور و نیروی انتظامی، ۱۶۰ هزار نفر در این رابطه نیاز است که نیروی انتظامی می تواند ۱۲۰ هزار نفر را از نیروهای خود و ۴۰ هزار نفر را از جاهای دیگر تامین کند که این تعداد را نیز از طریق سپاه و بسیج تامین کردیم.
رحمانی فضلی همچنین در خصوص میزان تخلفات انتخاباتی در تیم دوره از انتخابات اظهار داشت: با تمهیدات اندیشه شده است میزان تخلفات ۶۳ درصد نسبت به قبل کم کردن پیدا کرده ضمن اینکه اکثر تخلفات به انتخابات شوراها و بحث تبلیغات زودرس انتخاباتی بر می گردد.
وی همچنین اعلام کرد: جهت اطمینان صحت روند رای گیری در شعبه ها ، نماینده نامزدها می تواند تا مرحله تجمیع آرا در شعبه ها حضور داشته باشند و نظارت کنند.
رحمانی فضلی همچنین در پاسخ به این پرسش که اگر در شعبه اخذ رای نماینده یا ناظری اعتراضی داشت، باید آن را چگونه پیگیری کند گفت: تخلف در همان مرحله و در همان جا باید حل شود.
وی تصریح کرد: البته فرد معترض نباید خود اقدامی انجام دهد بلکه باید مراتب اعتراض خود را به نماینده فرماندار و یا نماینده نظارت که در محل حضور دارند اعلام کنند و آن ها نیز باید فوری به عنوان پیگیری کنند و مسئله را حل کنند ولی در عین حال باید گزارزشی نیز به فرمانداری ، شورای نگهبان و یا هیات نظارت مجلس ارسال شود تابعد از انتخابات مورد پیگیری قرار گیرد.
وزیر کشور همچنین در خصوص میزان واجدین شرایط رای دهی در کشور گفت: براساس اعلام شرکت آمار ،سازمان ثبت احوال ۵۶ میلیون و ۴۱۰ هزار و ۲۳۴ نفر واجدین شرایط رای دهی هستند.
رحمانی فضلی در بخش دیگری از اظهاراتش با اعلام اینکه حدود دویست میلیون برگ تعرفه چاپ کرده ایم که این برگ ها هم تاکنون در شهرها در قرنطینه است گفت: بر روی برگه ها تعرفه ۱۴ نوع رمزگذاری صورت گر فته که براین اساس امکان تخلف ، تکثیر و تولید تعرفه ها به هیچ وجه امکان پذیر نیست.
وزیر کشور افزود: برگ تعرفه در بانک مرکزی و بانک ملی چاپ شده است و از جنس کاغذهایی است که در چاپ تراول از آن استفاده می شود.
رحمانی فضلی اظهار داشت: آینده نگری ما این است که نتیجه انتخابات ریاست جمهوری در مرحله اول مشخص شود لذا دویست میلیون برگ تعرفه از نظر ما کافی خواهد بود.

در انتخابات ریاست جمهوری اصالت با شماره ملی و تشخیص هویت با شناسنامه است

وزیر کشور در ادامه برنامه با اشاره به اینکه آوردن شناسنامه الزامی است افزود : ثبت احوال از دیروز اعلام کرد، کسانی که به هر نحوی شناسنامه هایشان دچارمشکل شده است است ظرف مدت 24 ساعت المثنی برایشان صادر می شود لذا درانتخابات ریاست جمهوری اصالت با شماره ملی است و ولی تشخیص هویت با شناسنامه است.

میزان تخلفات ۶۳ درصد نسبت به قبل کم کردن پیدا کرده ، برگ تعرفه های رای از جنس کاغذ تراول است

وی با اشاره به اینکه درجه تخلف و سواستفاده از شناسنامه های جعلی، افراد زیر 18 سال و فوت شده است میل به صفر دارد گفت: در تمام سیستم ها اسامی و شماره های ملی تمام ایرانیان ثبت شده است است به طوری که استعلام گرفته می شود و درنهایت فرد رای می دهد، افراد تنها یک رای می توانند بدهند و این رای در کل سیستم ها جاری می شود و در وزارت کشور ثبت می شود.

رحمانی فضلی با بیان اینکه درجه صحت و سلامت انتخابات با این روش اوج رفته است خاطرنشان کرد: امیدواریم در این مرحله با حداقل پرسشها درحوزه تشخیص کار را انجام دهیم لذا در تمام شعبات نیروها مستقر هستند.

وی با اشاره به اینکه کمیته امنیت ستاد انتخابات از 6 ماه قبل تشکیل جلسه داده است عنوان کرد:همه دستگاه های امنیتی ، انتظامی ، صداو سیما و قوه قضاییه عضو این ستاد هستند به طوری که این روزها هر روز جلسه برگزار می شود ، تمام تمهیدات ازلب مرز تا داخل شعبات اندیشیده شده است و به لطف خداوند و تلاش نیروهایمان هر روز در تمام شهرهای کشورجلسات و صحبت برگزار می شود.

وزیر کشور گفت: برگ تعرفه در بانک مرکزی و بانک ملی چاپ شده است و از جنس کاغذهایی است که در چاپ تراول از آن استفاده می شود.

رحمانی فضلی با اشاره به اینکه ظرف 23-24 روز گذشته کوچکترین مشکلی از نظر امنیت نداشتیم ادامه داد: جهت روز جمعه تعداد نیروهایمان زیاد کردن یافته است و مردم با نیروهای امنیتی ، انتظامی باید کمال همکاری را داشته باشند و لذا هر نوع اطلاعاتی به بدست می رسد باید گزارش داده شود.

وی با اشاره به اینکه روز انتخابات مردم باید گوش به رادیو و صداو سیما و اطلاعیه های وزارت کشور بدهند افزود: بازار شایعات و آمار غلط در این روزها داغ است لذا هیچ یک از تهدیدات احتمالی پایه و اساس ندارد بعد مردم مسایل را ازرادیو و تلویزیون دنبال کنند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه تعداد نامزد های انتخابات شوراها زیاد است خاطرنشان کرد: از مردم تقاضا می کنیم از صبح روز جمعه ساعت 8 به پای صندوق های رای بیایند تا شاهد ترافیک و ازدحام جمعیت نباشیم.

میزان تخلفات ۶۳ درصد نسبت به قبل کم کردن پیدا کرده ، برگ تعرفه های رای از جنس کاغذ تراول است

وی با اشاره به حجم انبوه مردم در مراسم های بزرگ کشور گفت: مردم با رصد و اشراف نیروها بدانند که ما مراسم های بزرگ دیگری را در کشور انجام دادیم و مشکلی به وجود نیامده است لذا مردم نگرانی از این بابت نداشته باشند.

رحمانی فضلی با بیان اینکه همه باید شرایط را بپذیرند گفت: از همه نامزدها، ستادها و طرفداران آنها درخواست می کنیم که مر قانون را رعایت کنند.

وزیر کشور گفت: برگ تعرفه در بانک مرکزی و بانک ملی چاپ شده است و از جنس کاغذهایی است که در چاپ تراول از آن استفاده می شود.

وزیر کشور در پاسخ به پرسش دیگری اطراف ایجاد تحرکات در کشور افزود: به صورت عادی هر لحظه بازداشتی و درگیری داریم ولی در یک ماه اخیر مسئله خاصی ایجاد نشده است که به انتخابات منصوب شود.

وی ادامه داد: کمیسیون تبلیغات انتخابات تعیین می کند که چگونه از امکانات عمومی استفاده شود لذا جهت تبلیغات برنامه ریزی شده است است و هیچ مشکلی از این مسئله نداشتیم ، صحبت های نامزدها معیار خوبی جهت مردم است که برمبنای آن ارزیابی و تصمیم گیری کنند ، مردم باید همه حرف ها ، سکنات و صحبت های نامزدها را ارزشگذاری کنند ، وزارت کشور و وزارت اطلاعات دستورالعملی تعیین کردند تا اینترنت مورد رصد قرار گیرد.

میزان تخلفات ۶۳ درصد نسبت به قبل کم کردن پیدا کرده ، برگ تعرفه های رای از جنس کاغذ تراول است

ادامه دارد…

واژه های کلیدی: انتظامی | انتخابات | وزارت کشور | ستاد انتخابات | نیروی انتظامی | وزارت اطلاعات | نیروی انتظامی | انتخابات شوراها | انتخابات ریاست جمهوری

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه