فرزندان ابرار ورزشی ابرار ورزشی – 3 اردیبهشت

فرزندان: ابرار ورزشی ابرار ورزشی – 3 اردیبهشت روزنامه های ورزشی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار سیاست خارجی به ادعاهای هیلی اعتراض می‌کنیم ، اموالی که در کانادا حکم به مصادره‌شان داده شده است دیپلماتیک نبودند

مدیرکل آمریکای وزارت خارجه با بیان این‌که تا کنون پنج دور مذاکرات کارشناسی بین کشور عزیزمان ایران و کانادا برگزار شده است هست، اظهار کرد: بعد از تعطیلات سال نو

به ادعاهای هیلی اعتراض می‌کنیم ، اموالی که در کانادا حکم به مصادره‌شان داده شده است دیپلماتیک نبودند

اموالی که در کانادا حکم به مصادره ارزش داده شده است دیپلماتیک نبودند/به ادعاهای هیلی اعتراض می کنیم

عبارات مهم : ایران

مدیرکل آمریکای وزارت خارجه با بیان این که تا کنون پنج دور مذاکرات کارشناسی بین کشور عزیزمان ایران و کانادا برگزار شده است هست، اظهار کرد: بعد از تعطیلات سال نو میلادی دور جدیدی از مذاکرات کارشناسی بین کشور عزیزمان ایران و کانادا برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، محمد کشاورز زاده صبح روز دوشنبه در حاشیه نخستین کنفرانس تاریخ روابط خارجی کشور عزیزمان ایران که با حضور محمدجواد ظریف برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری پنج دور مذاکرات در سطح کارشناسی بین کشور عزیزمان ایران و کانادا اظهار کرد: دو دوره آن در پایتخت کشور عزیزمان ایران بوده و بقیه آن در خارج از کشور عزیزمان ایران برگزار شده است است.

به ادعاهای هیلی اعتراض می‌کنیم ، اموالی که در کانادا حکم به مصادره‌شان داده شده است دیپلماتیک نبودند

وی با بیان این که در آخرین دور مذاکرات بین کشور عزیزمان ایران و کانادا، مدیرکل خاورمیانه این کشور به پایتخت کشور عزیزمان ایران سفر کرده بود و مذاکراتی بین بنده و ایشان انجام شد، ادامه داد: طبق برنامه ریزی هایی که انجام شده است بعد از تعطیلات سال نو هیات ایرانی جهت ادامه مذاکرات با مقامات کانادا راهی این کشور می شود.

این مقام وزارت خارجه با اشاره به ابراز میل به مقامات کانادایی جهت برقراری ارتباط مجدد با کشور عزیزمان ایران بعد از قطع روابط ایجاد شده است بین دو کشور، خاطرنشان کرد: ما نیز علاقه مند هستیم که این روابط بار دیگر برقرار شود. یکسری پرسشها فنی در این زمینه وجود دارد که طرف کانادایی باید آن را حل کند.

مدیرکل آمریکای وزارت خارجه با بیان این‌که تا کنون پنج دور مذاکرات کارشناسی بین کشور عزیزمان ایران و کانادا برگزار شده است هست، اظهار کرد: بعد از تعطیلات سال نو

کشاورززاده با بیان این که تعداد زیادی از ایرانیان در کانادا زندگی می کنند و ما تلاش داریم بخش کنسولی مان را در این کشور فعال کنیم، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ایرانیانی که در کانادا هستند مجبور هستند جهت پیگیری پرسشها کنسولی خود به دفتر حافظ منافع کشور عزیزمان ایران در واشنگتن مراجعه کنند.

این مقام مسوول در وزارت خارجه با تاکید بر این که کشور عمان حافظ منافع ما در کانادا است و ایتالیا نیز حافظ منافع این کشور در پایتخت کشور عزیزمان ایران هست، ادامه داد: تلاش ما این است که بتوانیم روابط دیپلماتیک را بار دیگر برقرار کنیم به شکلی که این امکان فراهم شود پرسشها کنسولی خودمان را در این کشور دنبال کنیم.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در مورد اوضاع اموال بلوکه شده است کشور عزیزمان ایران در کانادا و آخرین پیگیری های صورت گرفته از سوی کشور عزیزمان ایران در این ارتباط، گفت: ما به حکم صادره اعتراض کردیم و تیمی از وکلا در حال پیگیری این اعتراض هستند.

به ادعاهای هیلی اعتراض می‌کنیم ، اموالی که در کانادا حکم به مصادره‌شان داده شده است دیپلماتیک نبودند

کشاورززاده افزود: همان طور که می دانید سال 2012 دولت کانادا مصونیت ما را لغو کرد. ما نیز عمل متقابل انجام دادیم و این مصونیت را لغو کردیم ولی اموال دیپلماتیک ما دارای مصونیت هستند و اموالی که حکم به مصادره آنها داده شده است هست، اموال دیپلماتیک نبودند. حکم دادگاه صادر شده است ولی اموال مصادره نشده و وکلای ما در حال کار کردن روی این عنوان هستند.

مدیرکل آمریکای وزارت خارجه همچنین در مورد آخرین پیگیری های انجام گرفته در مورد پیگیری شلیک گلوله از سوی پلیس آمریکا به بیژن قیصر شهروند ایرانی ـ آمریکایی، اظهار کرد: ما بعد از قتل این جوان ایرانی و خشونتی که بر وی انجام شد به این عنوان از طرق متفاوت اعتراض کردیم، دفتر حافظ منافع ما در واشنگتن این عنوان را پیگیری کرد. ما در یادداشتی اعتراض خود را نسبت به این عنوان اعلام کردیم. سفیر سوئیس در پایتخت کشور عزیزمان ایران را به عنوان حافظ منافع واشنگتن در کشور عزیزمان ایران خواستیم و به آنها در قالب یک یادداشت رسمی اعتراض کردیم.

مدیرکل آمریکای وزارت خارجه با بیان این‌که تا کنون پنج دور مذاکرات کارشناسی بین کشور عزیزمان ایران و کانادا برگزار شده است هست، اظهار کرد: بعد از تعطیلات سال نو

وی ادامه داد: در ملاقاتی که در یکی دو روز آینده نیز با سفیر سوئیس در پایتخت کشور عزیزمان ایران خواهیم داشت این عنوان را بار دیگر پیگیری می کنیم.

این دیپلمات کشور همچنین در مورد حکم اخیر یک دادگاه در نیویورک در مورد شهروند ایرانی ـ کانادایی به اتهام دور زدن تحریم ها، با تاکید این که ما تحریم ها را قبول نداریم و آن را ظالمانه می دانیم تصریح کرد: محکومیت اتباع ایرانی در این زمینه را نیز نادرست و احکام صادر شده است علیه آنها را مردود می دانیم آیا که اصل خود تحریم ها را قبول نداریم.

به ادعاهای هیلی اعتراض می‌کنیم ، اموالی که در کانادا حکم به مصادره‌شان داده شده است دیپلماتیک نبودند

کشاورز زاده با بیان این که آمریکایی ها بر علیه بعضی از اتباع ما در کشورهای متفاوت به این بهانه اقامه دعوا کردند، گفت: ما این موارد را پیگیری کرده، بعضی از خود آنها نیز وکیل گرفته اند و این عنوان را به لحاظ قانونی پیگیری کرده اند.

وی گفت: در مورد عنوان اخیر نیز هم دفتر حافظ منافع ما در واشنگتن عنوان را پیگیری می کند و ما در پایتخت کشور عزیزمان ایران نیز در حال بررسی این عنوان هستیم.

وزیر امور خارجه کشورمان در سال تازه میلادی در ادامه سفر منطقه ای خود به آمریکای جنوبی، به تعدادی از این کشورها سفر خواهد کرد. در همین چارچوب برنامه ریزی شده است که بعضی از مقامات منطقه آمریکای جنوبی از جمله روسای جمهور بعضی از کشورهای این منطقه به پایتخت کشور عزیزمان ایران سفر کنند.

مدیرکل آمریکای وزارت خارجه در مورد تصمیم کشور عزیزمان ایران جهت شکایت از مقامات آمریکایی به خاطر اتهامات اخیری که علیه کشور عزیزمان ایران وارد کرده اند، از جمله سخنان اخیر نماینده این کشور در شرکت ملل علیه تهران، اظهار کرد: ما اقداماتی را در این زمینه انجام خواهیم داد و طی این هفته این کارها را انجام می دهیم و اعتراض رسمی به این عنوان خواهیم داشت.

کشاورز زاده همچنین اعلام کرد: وزیر امور خارجه در سال تازه میلادی در ادامه سفر منطقه ای خود به آمریکای جنوبی، به تعدادی از این کشورها سفر خواهد کرد. در همین چارچوب برنامه ریزی شده است که بعضی از مقامات منطقه آمریکای جنوبی از جمله روسای جمهور بعضی از کشورهای این منطقه به پایتخت کشور عزیزمان ایران سفر کنند.

وی با بیان این که سفیر تازه شیلی نیز به زودی به پایتخت کشور عزیزمان ایران می آید، گفت: بعد از سفری که وزیر امور خارجه سال گذشته به شیلی داشتند، دو کشور بر گسترش روابط تاکید کردند و در همین چارچوب به زودی سفیر تازه شیلی به پایتخت کشور عزیزمان ایران سفر خواهد کرد.

واژه های کلیدی: ایران | اعتراض | ایرانی | کانادا | آمریکایی | ایرانیان | وزارت خارجه | وزیر امور خارجه

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه